روش های سئو منفی
نوشته شده توسط : عباسی


شیوه های بهینه سازی منفی
بک پیوند های انبوه
درین طریق رقبا کارایی میکنند در تارنما های غیر دارای ربط یا این که حتی وب سایت های غیراخلاقی، بک پیوند های متعددی به وب سایت شما بدهند. این بک لینک و پیوند ها که با اسم مزرعه پیوند هم شناسایی می گردد،  سئو سایت  ممکن میباشد با یک انکر تکست غیر دارای ارتباط یا این که مربوط به وبسایت شما باشد. وجود یک یا این که دو بک لینک و پیوند اسپم آسیبی به وبسایت شما نمیزند. خلل از جایی آغاز می شود که تعداد این بک لینک و پیوند ها بسیار زیاد میگردد. البته راهکار رویا رویی با آن چه چیزی است؟

متاسفانه شما نمیتوانید از این نوع سئوی منفی تهاجم ها پیشگیری فرمائید ولی می‌توانید با تشخیص به موقع بسرعت آن را خنثی فرمایید. برای اینکار همواره تعداد بک لینک و پیوند های دریافتی خویش را زیرنظر داشته باشید. در صورتی‌که بک پیوند های شما پرورش نامعقولی داشت آنالیز نمائید چه وب سایت هایی به شما بک پیوند داده اند. آنگاه در‌حالتی که آن پیوند ها را اسپم تشخیص دادید میتوانید با به کارگیری از ابزار Disavow که ذیل گروه گوگل کنسول میباشد آن‌ها‌را حذف نمائید.

هک کردن تارنما
روشن میباشد که نگهداری امنیت تارنما یک کدام از ضروری ترین کارهایی میباشد که هر وبمستر برای پرهیز از سئوی منفی بایستی انجام دهد. هکرها پس از هک کردن می‌توانند در وبسایت شما به تارنما های غیرمرتبط یا این که غیراخلاقی لینک و پیوند بدهند، ظواهر تارنما را به هم بریزند، صفحه ها را منزه نمایند و یا این که مطالب نامناسب در تارنما شما ساخت و ساز نمایند و بنابراین زحمات یک سری ساله شما‌را از روش seo منفی هدر بدهند. اما این مورد معمولا برای تارنما هایی پیش میاید که رقبای بسیار قادر و سرسختی دارا هستند. البته بهرحال مورد نیاز میباشد به آن اعتنا داشته باشید.

 

برای پرهیز از این نقص‌ و ساخت بهینه سازی منفی پیشنهاد می شود که راز عبور خویش را معمولی تعیین نکنید. سر عبور می بایست از حروف کوچک و وسیع و اعداد متعدد تشکیل‌شده باشد تا به ذهن کسی نرسد. از جیمیل خویش و سر ورود آن بشدت نگهداری نمایید. همینطور بطور روزمره از پوشه های خویش بک آپ تهیه و تنظیم نمایید. کاربرانی که از سیستم وردپرس استعمال میکنند نیز می توانند با به کار گیری از پلاگین Google Authenticator برای سیستم خویش راز عبور دومرحله ای ساخت نمایند.

نسخه برداری کردن محتوا
یکی‌از دیگر از طریق هایی که ممکن میباشد رقبا برای تخریب منزلت شما و بهینه سازی منفی به کار گیری نمایند، سرقت محتوای شما و قرار دادن در وب سایت های دیگر میباشد. رقبا می‌توانند بصورت خودکار محتوای نو شما‌را شناسایی کرده و بسرعت آن را در وب سایت های دیگر قرار دهند. گوگل معمولا محتوای اساسی را شناسایی میکند ولی ممکن میباشد محتوای سرقت گردیده را زودتر از محتوای شما ایندکس نماید! در اینصورت تصور میکند که شما مبادرت به اسکن کردن محتوای خویش نموده اید و صفحه های شما‌را اسپم میکند.

راهکار مطلوب برای رفع این خلل این میباشد که به محض قرار به دست آوردن مقاله در وب سایت، لینک و پیوند آن را به گوگل معرفی نمایید تا بسرعت آن را ایندکس نماید. برای این خواسته می‌توانید از ابزار Fetch as Google در گوگل کنسول به کارگیری نمایید که اما در ورژن تازه وبمستر تولز اسم آن را به URL inspection تغییر تحول داده اند. در صورتی‌که فراموش کردید محتوای خویش را به گوگل معرفی نمایید و متوجه سرقت محتوای خویش شدید، مایحتاج میباشد از روش ابزار \" copyright infringement report \" گوگل مکاتبه نمائید و زمینه را گزارش دهید و سئوی منفی را خنثی فرمایید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: